Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Genel Müdürlüğü, 2026 yılının ilk keklik yavrularının yumurtadan çıktığını duyurdu. Genel Müdürlüğe bağlı 5 keklik üretim merkezinden biri olan Kahramanmaraş Kapıçam Kınalı Keklik Üretim Merkezi'nde, yılın ilk yumurtaları başarıyla kuluçkadan çıktı. Yetkililer tarafından yapılan açıklamada, sağlıklı şekilde dünyaya gelen minik keklik yavrularının belirli bir olgunluğa ulaştıktan sonra 2026 yılı salım programı kapsamında doğal yaşam alanlarına bırakılacağı belirtildi. Çalışmaların, yaban hayatının desteklenmesi ve biyolojik çeşitliliğin korunması amacıyla titizlikle yürütüldüğü vurgulandı. DKMP Genel Müdürlüğü, keklik üretim merkezlerinde sürdürülen bu çalışmalarla hem ekosistemin dengelenmesine katkı sağlandığını hem de av ve yaban hayatı kaynaklarının gelecek nesiller için güvence altına alındığını ifade etti.
Alanya
Antalya
Ekonomi
Sağlık
Gündem
Gazipaşa
Asayiş
Yaşam
Çevre
Eğitim
Turizm
Yılın ilk keklik yavruları yumurtadan çıktı
Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü'ne bağlı Kahramanmaraş Kapıçam Kınalı Keklik Üretim Merkezi'nde 2026 yılının ilk keklik yavruları dünyaya geldi.
Trend Haberler
Alanya Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi’nin yeni Başkanı Ali İhsan Gökçe oldu
Kamyonet dereye uçtu: 2 yaralı
Alanya Eğitim-Bir-Sen’den Parlayüksel İlkokulu açıklamasına sert yanıt
Anavatan Partisi Gazipaşa İlçe Başkanlığı’na İsmail Oğuzcan atandı
Seralar ve evleri tehdit eden ot yangını söndürüldü
Alanya'da amatör balıkçı, Akdeniz'de balina görüntüledi
ALTAV’ın Alanya’yı yurtiçi ve yurtdışında tanıtma faaliyetlerini ne kadar etkili buluyorsunuz?
Ankete Katıl




