Burdur Burç Mahallesi Nurhan Çiftçibaşı Parkı'nda dün akşam okul çıkışı buluşan kız öğrenci grubu, bilinmeyen nedenle tartışmaya başladı. Gruptakilerden 5 öğrenci, Mesleki Eğitim Merkezi 9'uncu sınıf öğrencisi olan Y.Ö.'yü darbetti. Vücudunun çeşitli yerlerine aldığı darbelerle yaralanan Y.Ö., çağrılan ambulansla Burdur Devlet Hastanesi'ne götürülerek tedaviye alındı. Bir süre sonra hastaneden taburcu edilen Y.Ö.'nün polis merkezine giderek kendisini darbeden diğer öğrencilerden şikayetçi olduğu bildirildi. Polis, olayla ilgili inceleme başlattı.
Magazin
Asayiş
Yaşam
Gündem
Ekonomi
Sağlık
Kültür-Sanat
Spor
Politika
Antalya
Dünya
Yaşam
Okul çıkışı buluştukları parkta kız öğrenciyi darbettiler
Kız öğrenciler arasında çıkan kavgada darbedilen Y.Ö. (15), hastanelik oldu.
Trend Haberler
Alanya Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi’nin yeni Başkanı Ali İhsan Gökçe oldu
Kamyonet dereye uçtu: 2 yaralı
Anavatan Partisi Gazipaşa İlçe Başkanlığı’na İsmail Oğuzcan atandı
Seralar ve evleri tehdit eden ot yangını söndürüldü
Alanya'da amatör balıkçı, Akdeniz'de balina görüntüledi
Alanya'da 23 yıl hapis cezası bulunan hükümlü yakalandı
ALTAV’ın Alanya’yı yurtiçi ve yurtdışında tanıtma faaliyetlerini ne kadar etkili buluyorsunuz?
Ankete Katıl





