Alanya Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü, çevre bilinci ve doğa sevgisini erken yaşlarda geliştirmek amacıyla anlamlı bir etkinliğe daha imza attı. Oba Merkez Şantiyesinde düzenlenen eğitim programında, Nezihat Abdullah Doğan İlkokulu'nun 4. sınıf öğrencileri ağırlandı. Program kapsamında çocuklara doğanın yaşam döngüsü içindeki önemi, bitkilerin yetiştirilme süreçleri ve ekosistem üzerindeki etkileri hakkında bilgiler verildi. Uzman ekipler tarafından interaktif şekilde yürütülen eğitimde öğrencilerin merak ettiği sorular da yanıtlanarak doğanın sürdürülebilirliği konusunda farkındalık oluşturuldu. Etkinliğin en keyifli bölümlerinden biri ise sera alanında gerçekleştirilen uygulamalı dikim çalışması oldu. Uzman personellerin rehberliğinde kendi bitkilerini diken öğrenciler, tohumdan fidana uzanan gelişim sürecini yerinde gözlemleme imkanı buldu. Çocuklar hem öğrendi hem de doğayla iç içe keyifli bir gün geçirdi. Eğitim kurumlarıyla iş birliği içinde çocuklara erken yaşta çevre ve doğa bilinci kazandırılan eğitim doğrultusunda düzenlenen uygulama çalışmalarıyla geleceğe daha yeşil, daha bilinçli bir nesil bırakmanın hedeflendiği belirtildi.
Antalya
Spor
Magazin
Gündem
Alanya
Ekonomi
Sağlık
Gazipaşa
Asayiş
Yaşam
Çevre
Eğitim
Turizm
Yaşam
Öğrencilere çevre eğitimi
Alanya Belediyesi tarafından düzenlenen etkinlikte ilkokul öğrencilerine çevre eğitimi verildi.
Trend Haberler
Alanya Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi’nin yeni Başkanı Ali İhsan Gökçe oldu
Kamyonet dereye uçtu: 2 yaralı
Alanya Eğitim-Bir-Sen’den Parlayüksel İlkokulu açıklamasına sert yanıt
Anavatan Partisi Gazipaşa İlçe Başkanlığı’na İsmail Oğuzcan atandı
Seralar ve evleri tehdit eden ot yangını söndürüldü
Alanya'da amatör balıkçı, Akdeniz'de balina görüntüledi
ALTAV’ın Alanya’yı yurtiçi ve yurtdışında tanıtma faaliyetlerini ne kadar etkili buluyorsunuz?
Ankete Katıl




