Manavgat Belediye Başkan Vekili Mehmet Çiçek, genç sporcuyu tebrik etti. Çiçek, "Sporcumuzun ulusal turnuvada gösterdiği başarı bizleri son derece mutlu etti. Manavgat’ımızın adını sporun farklı branşlarında temsil eden tüm evlatlarımızla gurur duyuyoruz. Gençlerimizin sporla büyümesi, gelişmesi ve başarıya ulaşması için desteklerimizi sürdüreceğiz" dedi. (DHA)
Ekonomi
Asayiş
Gündem
Turizm
Antalya
Eğitim
Yaşam
Kültür-Sanat
Çevre
Mavi Asya Yıldırım, grup birincisi oldu
Manavgat Belediyesi Tenis Kulübü sporcusu Mavi Asya Yıldırım, Türkiye Tenis Federasyonu tarafından Dalaman Tenis Kulübü’nde düzenlenen 14 Yaş Hafta Sonu Tenis Turnuvası’nda grup birincisi oldu.
Trend Haberler
Alanya’da yıllardır beklenen proje hayata geçiyor
Gazipaşa'da devrilen iş makinesinin operatörü öldü
Alanyalı savcıya önemli atama: Ahmet Şahin Ankara Başsavcı Vekili oldu
Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürü’nden Coşkun Nazilli İlkokulu hakkında açıklama
Alanya Eğitim-Bir-Sen’den Parlayüksel İlkokulu açıklamasına sert yanıt
Alanya'da yol seferberliği: Başkan Özçelik yerinde inceledi
ALTAV’ın Alanya’yı yurtiçi ve yurtdışında tanıtma faaliyetlerini ne kadar etkili buluyorsunuz?
Ankete Katıl





