İstanbul Valiliği, bu sabah saat 06.15’te Kuzey Marmara Otoyolu Sancaktepe Paşaköy mevkiinde meydana gelen trafik kazasına ilişkin basın açıklaması yaptı. Valilikten yapılan açıklamada, Kuzey Marmara Otoyolu’nda (KMO) Sancaktepe İlçesi Paşaköy Mahallesi mevkiinde yaşanan trafik kazasıyla ilgili detayları kamuoyuyla paylaştı.
Tokat’tan Tekirdağ istikametine giden bir yolcu otobüsünün şoförün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu bariyerlere çarparak devrildiği kazada, otobüste bulunan 35 yolcudan 3’ü hayatını kaybederken, 20 kişi yaralandı. Yaralılar, olay yerine hızla sevk edilen sağlık ekiplerince çevre hastanelere kaldırılarak tedavi altına alındı. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Magazin
Asayiş
Yaşam
Gündem
Ekonomi
Sağlık
Kültür-Sanat
Spor
Politika
Antalya
Dünya
Alanya
Gazipaşa
Çevre
Eğitim
Turizm
Yaşam
İstanbul Kuzey Marmara Otoyolu’nda feci kaza: 3 ölü, 20 yaralı!
Tokat’tan Tekirdağ’a seyreden bir yolcu otobüsünün bariyerlere çarparak devrilmesi sonucu 3 kişi hayatını kaybetti, 20 kişi yaralandı
Trend Haberler
Alanya Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi’nin yeni Başkanı Ali İhsan Gökçe oldu
Kamyonet dereye uçtu: 2 yaralı
Anavatan Partisi Gazipaşa İlçe Başkanlığı’na İsmail Oğuzcan atandı
Seralar ve evleri tehdit eden ot yangını söndürüldü
Alanya'da amatör balıkçı, Akdeniz'de balina görüntüledi
Alanya'da 23 yıl hapis cezası bulunan hükümlü yakalandı
ALTAV’ın Alanya’yı yurtiçi ve yurtdışında tanıtma faaliyetlerini ne kadar etkili buluyorsunuz?
Ankete Katıl





