İş insanı Ercan Akın tarafından Burdur Devlet Hastanesi'ne 2 damar görüntüleme cihazı bağışı yapıldı. Başhekim Op. Dr. Murat Yüksel, Burdurlu hayırseverlerin hastaneye gösterdiği ilgiden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Ercan Akın ve firma müdürü Ömer Eren'e teşekkürlerini iletti. Başhekim Yüksel, "Yapılan protokol imza töreniyle teslim alınan cihazlar, hastanemizde hasta bakım kalitesini arttırdığı gibi damar yolu stresini de ortadan kaldıracak. Damar görüntüleme cihazı ile artık 'zor damar' sorunu tarih olacak. Kızılötesi teknoloji sayesinde damarları net bir şekilde görüntüleyen bu cihazlar, sağlık çalışanlarına büyük kolaylık sağlarken, hastaların da konforunu artıracak. Özellikle yeni doğan ve çocuk hastalarda, yaşlı bireylerde, kemoterapi, diyabet gibi kronik hastalığı olanlarda, damarı zor bulunan tüm hastalarda güvenli ve hızlı damar yolu açılmasında, uygulama kolaylığı, hasta memnuniyeti ve işlem süresindeki avantajlarıyla bu cihazlar hem sağlık personelimizin iş yükünü hafifletecek hem de tedavi süreçlerini hızlandıracak" dedi.
Gündem
Teknoloji
Yaşam
Kültür-Sanat
Asayiş
Antalya
Ekonomi
Sağlık
Siyaset
alanya
Eğitim
Spor
Dünya
Magazin
Hastaneye damar görüntüleme cihazı bağışlandı
evlet Hastanesi'ne 2 damar görüntüleme cihazı bağışlandı.
Trend Haberler
Alanya Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi’nin yeni Başkanı Ali İhsan Gökçe oldu
Alanya Eğitim-Bir-Sen’den Parlayüksel İlkokulu açıklamasına sert yanıt
Gazipaşa'da devrilen iş makinesinin operatörü öldü
Alanyalı savcıya önemli atama: Ahmet Şahin Ankara Başsavcı Vekili oldu
Antalya'da operasyon: 9 şüpheli yakalandı
Anavatan Partisi Gazipaşa İlçe Başkanlığı’na İsmail Oğuzcan atandı
ALTAV’ın Alanya’yı yurtiçi ve yurtdışında tanıtma faaliyetlerini ne kadar etkili buluyorsunuz?
Ankete Katıl




