Akharım Ortaokulu idarecileri, öğretmen ve öğrencileri okul bahçesine kurdukları bahçeye 'barış bahçesi' adı verdi. Okul bahçesinin bir bölümünü çit ile bölerek ağaçlandıran okul yönetimi ve 160 öğrenci barış bahçesine, 20 çam dikti. Öğrenciler bahçeye, Türkiye ve Filistin bayrağı astı.
Öğrencilerden Medine Özmen, "Bahçeyi Filistinli çocukların yaşadıkları yerde oyunlar oynayabilmesi dileği ve Filistin ile Türkiye kardeşliği için yaptık. İnşallah, savaş biter Filistinli çocuklar istediği gibi koşup oynar" dedi.
Okul Müdür Yardımcısı Ali Eren, "Barış sadece büyük devletlerin değil vicdan sahibi insanların da görevidir. Burada dikilen her ağaç bir çocuğun geleceği kadar değerli. Allah bu fidanları da barış umutlarını da yeşertsin" diye konuştu.
Okul Müdürü Süleyman Sarıışık, "Filistinli kardeşlerimize destek olmak amacıyla bir hatıra ormanı oluşturduk. Bugün belki bir ağaç dikiyoruz ama içine kattığımız sevgiyle ileride orman olacak" dedi.
alanya
Spor
Gündem
Asayiş
Politika
Magazin
Antalya
Yaşam
Dünya
Sağlık
Haberde
Eğitim
Ekonomi
Kültür-Sanat
Gazze için 'barış bahçesi' kurdu
AFYONKARAHİSAR'ın Sandıklı ilçesine bağlı Akharım beldesi Atatürk Ortaokulu'nda öğrenciler Gazze'de yaşayanların sorunlarına dikkati çekmek için 'barış bahçesi' kurdu.
Trend Haberler
Alanya Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi’nin yeni Başkanı Ali İhsan Gökçe oldu
Gazipaşa'da devrilen iş makinesinin operatörü öldü
Alanya Eğitim-Bir-Sen’den Parlayüksel İlkokulu açıklamasına sert yanıt
Alanya’da yıllardır beklenen proje hayata geçiyor
Alanyalı savcıya önemli atama: Ahmet Şahin Ankara Başsavcı Vekili oldu
Alanya'da firari hükümlü inşaatta yakalandı
ALTAV’ın Alanya’yı yurtiçi ve yurtdışında tanıtma faaliyetlerini ne kadar etkili buluyorsunuz?
Ankete Katıl




