Bayram etkinlikleri, Alanya Belediyesi ve Alanya Kent Konseyi iş birliğinde düzenlenen Fener Alayı Yürüyüşü ile Atatürk Anıtı önünden başladı. 19 Mayıs meşalesini Kaymakam Fatih Ürkmezer ve Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik gençlerle birlikte yaktı. On binlerce vatandaşın katıldığı yürüyüş, Atatürk Caddesi ile İskele üzerinden Alanya Belediye Binası arkasındaki konser alanına kadar sürdü. Vatandaşlar bayraklar, meşaleler ve marşlar eşliğinde bayramı Alanya sokaklarında hep birlikte kutladılar. Protokol, balkonlarda oturan vatandaşları selamladı.
Alanya Belediyesi'nden muhteşem 19 Mayıs kutlaması
Alanya'da 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı düzenlenen etkinliklerle kutlandı. Önce bayraklar ve marşlar eşliğinde Fener Alayı Yürüyüşü yapılırken, sevilen müzik grubu Yüzyüzeyken Konuşuruz konseriyle coşku doruğa ulaştı. Alanya Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik, “19 Mayıs Bayramımızı coşkuyla kutlamak hepimizin görevidir” dedi.
Trend Haberler
Alanya'nın yeni Başsavcısı Abdullah Sert oldu
Alanya'da refüje çarpan motosikletin sürücüsü hayatını kaybetti
Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürü’nden Coşkun Nazilli İlkokulu hakkında açıklama
Ateşe verdiği eve kendisini kilitledi, kapı kırılarak çıkarıldı
Alanya'da yol seferberliği: Başkan Özçelik yerinde inceledi
Sahilde ceset bulundu, kayıp Erlan'ın ailesinden DNA örneği alındı
ALTAV’ın Alanya’yı yurtiçi ve yurtdışında tanıtma faaliyetlerini ne kadar etkili buluyorsunuz?
Ankete Katıl