Burdur Bucak ilçesi Çukur Mahallesi'ndeki bir ev, belediye ekiplerince temizlendi. Bucak Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ve Zabıta Müdürlüğü ekiplerince yürütülen çalışmada evden 20 kamyon çöp çıkarıldı. Çevreye kötü koku yayan ve mahalle sakinlerinin şikayet ettiği ev, iş makinesiyle kamyonlara doldurulan saman balyası, sanayi ve mobilya atığı, çeşitli metal parçaları, giysi ve benzeri çöplerden temizlendi. Belediye ekipleri, temizlik işleminin ardından ev ve çevresinde ilaçlama yaptı. (DHA)
Antalya
Spor
Magazin
Gündem
Alanya
Ekonomi
Sağlık
Gazipaşa
Asayiş
Yaşam
Çevre
Eğitim
Turizm
Yaşam
Evden 20 kamyon çöp çıktı
Burdur Bucak ilçesinde kötü koku şikayeti gelen evde temizlik yapan belediye ekipleri 20 kamyon atık çıkardı.
Trend Haberler
Alanya Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi’nin yeni Başkanı Ali İhsan Gökçe oldu
Kamyonet dereye uçtu: 2 yaralı
Alanya Eğitim-Bir-Sen’den Parlayüksel İlkokulu açıklamasına sert yanıt
Anavatan Partisi Gazipaşa İlçe Başkanlığı’na İsmail Oğuzcan atandı
Seralar ve evleri tehdit eden ot yangını söndürüldü
Alanya'da amatör balıkçı, Akdeniz'de balina görüntüledi
ALTAV’ın Alanya’yı yurtiçi ve yurtdışında tanıtma faaliyetlerini ne kadar etkili buluyorsunuz?
Ankete Katıl




