İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Erzurum ve Mersin'de Narkotik Suçlarla Mücadele ekiplerince gerçekleştirilen operasyonlarda toplam 447,5 kilogram uyuşturucunun ele geçirildiğini duyurdu. Bakan Yerlikaya'nın paylaşımına göre; Erzurum'da 224,5 kilogram metamfetamin, Mersin'de ise 223 kilogram skunk maddesi bulundu. Operasyonlarda yabancı uyruklu 3 şüpheli gözaltına alındı. Operasyonların, toplum sağlığını ve özellikle gençleri uyuşturucu tehdidinden koruma amacı taşıdığını belirten Bakan Yerlikaya, emeği geçen tüm ekiplere teşekkür ederek uyuşturucuyla mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.
Magazin
Asayiş
Yaşam
Gündem
Ekonomi
Sağlık
Kültür-Sanat
Spor
Politika
Antalya
Dünya
Alanya
Gazipaşa
Çevre
Eğitim
Turizm
Yaşam
Erzurum ve Mersin'de 447 kilogram uyuşturucu: 3 gözaltı
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, iki ilde düzenlenen eş zamanlı operasyonlarda metamfetamin ve skunk maddelerinin ele geçirildiğini, yabancı uyruklu 3 şüphelinin yakalandığını açıkladı.
Trend Haberler
Alanya Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi’nin yeni Başkanı Ali İhsan Gökçe oldu
Kamyonet dereye uçtu: 2 yaralı
Anavatan Partisi Gazipaşa İlçe Başkanlığı’na İsmail Oğuzcan atandı
Seralar ve evleri tehdit eden ot yangını söndürüldü
Alanya'da amatör balıkçı, Akdeniz'de balina görüntüledi
Alanya'da 23 yıl hapis cezası bulunan hükümlü yakalandı
ALTAV’ın Alanya’yı yurtiçi ve yurtdışında tanıtma faaliyetlerini ne kadar etkili buluyorsunuz?
Ankete Katıl





