19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları kapsamında Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü tarafından düzenlenen şehir içi bisiklet turuna Kaymakam Sezgin Üçüncü, Belediye Başkanı Saniye Caran, Emniyet Müdürü Rıdvan Karaaslan, AK Parti İlçe Başkanı Osman Nuri Kök, Kaymakamlık Sosyal Yardımlaşma Müdürü Saliha Şahintürk, İlçe Müftüsü Mustafa Kızmaz, Milli Emlak Şefi Şaban Akay, Vergi Dairesi Müdürü Erdal Çetinkaya, Kaymakamlık Yazı İşleri Müdürü Hüseyin Özvatan, Orman İşletme Müdürü Engin Atlı, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Ahmet Tunç, Esnaf ve Sanatkârlar Kredi Kefalet Kooperatifi Başkanı Hasan Can Caran, Milli Eğitim Müdürlüğü şube müdürleri, kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri ile çok sayıda vatandaş katıldı. Şehitlik Anıtı'ndan başlayan tur, spor salonunda sona erdi. Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Ahmet Tunç, 'Şehir içi bisiklet turu 7'den 77'ye herkesin katılımıyla gerçekleşti. İlçemizde spor kültürünü yaymak, bisiklet kullanımını arttırmak, bisiklet branşının temelleri olmasını hedeflediğimiz bu faaliyete olan yoğun ilgi hepimizi sevindirdi. (DHA)
Gazipaşa
Eğitim
Kültür-Sanat
Asayiş
Yaşam
Gündem
Ekonomi
Antalya
Sağlık
Politika
alanya
Dünya
Teknoloji
Spor
Haberde
Genel
Bisikletle şehir turu yaptılar
Antalya Korkuteli ilçesinde Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından hayata geçirilen 'Bisikletini al gel' projesi kapsamında bisiklet turu düzenlendi.
Trend Haberler
Alanya'nın yeni Başsavcısı Abdullah Sert oldu
Alanya'da refüje çarpan motosikletin sürücüsü hayatını kaybetti
Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürü’nden Coşkun Nazilli İlkokulu hakkında açıklama
Alanya’da yıllardır beklenen proje hayata geçiyor
Ateşe verdiği eve kendisini kilitledi, kapı kırılarak çıkarıldı
Alanya'da firari hükümlü inşaatta yakalandı
ALTAV’ın Alanya’yı yurtiçi ve yurtdışında tanıtma faaliyetlerini ne kadar etkili buluyorsunuz?
Ankete Katıl




