Basın İlan Kurumu (BİK) Genel Müdürü Cavit Erkılınç, 3 yıl genel müdür yardımcılığı ve 3 yıl genel müdürlük olmak üzere 6 yıllık görev süresinin sonuna geldiğini, emeklilik nedeniyle ayrıldığını sosyal medya hesabından duyurdu. Mesajında, görev süresinde hayata geçirilen çalışmaları da özetleyen Erkılınç, internet haber sitelerinin resmi ilan kapsamına alınması, sektör çalışanlarının özlük haklarının korunması, BİK Analitik sisteminin kurulması ve markalaşma süreçleri ile Resmİ İlan ve Reklam Yönetmeliği'nin revizyonu ile 195 sayılı Kuruluş Kanunu'nda değişiklik taslağının tamamlanması yönündeki çalışmaları anlattı.
Tüm çalışanlarla açık iletişim kurduğunu belirterek, yeni yönetime başarılar dileyen Erkılınç, veda mesajında, 'Kurumumuzu daha ileri taşıyacak birikimli ellere devrediyorum. Hoşça kalın:' dedi.
Haberde
Gündem
Sağlık
alanya
Yaşam
Eğitim
Ekonomi
Kültür-Sanat
Spor
Politika
Asayiş
Antalya
Siyaset
Çevre
Turizm
Basın İlan Kurumu Genel Müdürü Cavit Erkılınç emekli oldu
Basın İlan Kurumu (BİK) Genel Müdürü Cavit Erkılınç, emeklilik nedeniyle 6 yıllık görevini bıraktığını duyurdu. Erkılınç, internet haber sitelerinin ilan kapsamına alınması, özlük hakları ve yüzde 100 zam gibi reformları vurguladı.
Trend Haberler
Alanya Eğitim-Bir-Sen’den Parlayüksel İlkokulu açıklamasına sert yanıt
Gazipaşa'da devrilen iş makinesinin operatörü öldü
Alanya’da yıllardır beklenen proje hayata geçiyor
Alanyalı savcıya önemli atama: Ahmet Şahin Ankara Başsavcı Vekili oldu
Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürü’nden Coşkun Nazilli İlkokulu hakkında açıklama
Alanya'da yol seferberliği: Başkan Özçelik yerinde inceledi
ALTAV’ın Alanya’yı yurtiçi ve yurtdışında tanıtma faaliyetlerini ne kadar etkili buluyorsunuz?
Ankete Katıl




