İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda bayram öncesi yollara çıkan vatandaşlara ilişkin dikkat çeken videolu mesaj paylaştı. Milyonlarca kişinin ailesine, çocukluğunun geçtiği sokaklara ve uzun süredir görmediği sevdiklerine kavuşmak için memleket yolunda olduğunu belirten Bakan Çiftçi, bayramların Türkiye'nin 'en büyük buluşma zamanı' olduğunu ifade etti. 'Şu anda Türkiye sadece şehir değiştirmiyor; hasret taşıyor, özlem taşıyor, hatıra taşıyor' diyen Bakan Çiftçi, İçişleri Bakanlığı ekiplerinin sahada görev başında olduğunu vurgulayarak, vatandaşların yolculuklarını huzur ve güven içerisinde tamamlayabilmesi için tüm birimlerle çalışmaların sürdüğünü kaydetti.
Politika
alanya
Antalya
Asayiş
Dünya
Teknoloji
Spor
Gündem
Eğitim
Yaşam
Kültür-Sanat
Haberde
Genel
Bakan Çiftçi: Huzur ve güven için tüm ekiplerimizle sahadayız
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, bayram yolculuklarına ilişkin yaptığı paylaşımda milyonlarca vatandaşın memleket yollarında olduğunu belirterek, huzur ve güven için tüm ekipleriyle sadaha olduklarını vurguladı.
Trend Haberler
Alanya'nın yeni Başsavcısı Abdullah Sert oldu
Alanya'da refüje çarpan motosikletin sürücüsü hayatını kaybetti
Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürü’nden Coşkun Nazilli İlkokulu hakkında açıklama
Ateşe verdiği eve kendisini kilitledi, kapı kırılarak çıkarıldı
Alanya'da yol seferberliği: Başkan Özçelik yerinde inceledi
Sahilde ceset bulundu, kayıp Erlan'ın ailesinden DNA örneği alındı
ALTAV’ın Alanya’yı yurtiçi ve yurtdışında tanıtma faaliyetlerini ne kadar etkili buluyorsunuz?
Ankete Katıl




