Geçen hafta sonu şiddetli yağış ve fırtınanın etkili olduğu Antalya'da, hafta başından itibaren güneş tekrar yüzünü göstermeye başladı. Yurt genelinde yağışlı ve soğuk hava etkili olurken, turizm kenti Antalya'da hava sıcaklıkları mevsim normalleri üzerinde seyrediyor. Hava sıcaklığının 22 dereceyi gördüğü kentte yaşayanlar, güneşli havayı görünce Konyaaltı Sahili'ne geldi. Sahile gelenlerin bazıları, sıcaklığı 21 derece olan denize girdi. Sahile gelenlerden bazıları da kumsalda uzanıp güneşlendi. Sahil bandında yürüyüş yapanlar da görüldü. Meteoroloji 4’üncü Bölge Müdürlüğü verilerine göre; kentte 5 gün boyunca hava sıcaklıklarının mevsim normalleri üzerinde seyretmesi bekleniyor.
Ekonomi
Asayiş
Gündem
Turizm
Antalya
Eğitim
Yaşam
Kültür-Sanat
Çevre
Aralık ayında denize girip, güneşlendiler
Antalya'da yaşayanlar, aralık ayında güneşli havayı görünce sahile geldi. Konyaaltı Sahili'ne gelenlerden bazıları, karlı dağların çevrelediği Akdeniz'in sularına girerken; bazıları da güneşlendi.
Trend Haberler
Alanya’da yıllardır beklenen proje hayata geçiyor
Gazipaşa'da devrilen iş makinesinin operatörü öldü
Alanyalı savcıya önemli atama: Ahmet Şahin Ankara Başsavcı Vekili oldu
Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürü’nden Coşkun Nazilli İlkokulu hakkında açıklama
Alanya Eğitim-Bir-Sen’den Parlayüksel İlkokulu açıklamasına sert yanıt
Alanya'da yol seferberliği: Başkan Özçelik yerinde inceledi
ALTAV’ın Alanya’yı yurtiçi ve yurtdışında tanıtma faaliyetlerini ne kadar etkili buluyorsunuz?
Ankete Katıl





