Antalya Muratpaşa ilçesi Güzeloba Mahallesi’nde saat 14.30 sıralarında orman yangını çıktı. İhbar üzerine bölgeye ekipler sevk edildi. Seralara ve yerleşim yerlerine yakın bölgedeki yangına ekipler, karadan ve havadan yoğun müdahalede bulunuyor. Bölgede yaşayan vatandaşlar da çalışmalara destek veriyor. Aynı bölgede 2 gün önce çıkan yangın, ekiplerin 3,5 saatlik çalışmasıyla söndürülmüştü.
Ekonomi
Asayiş
Gündem
Sağlık
Teknoloji
Siyaset
alanya
Antalya
Yaşam
Eğitim
Spor
Dünya
Kültür-Sanat
Magazin
Antalya'da orman yangını çıktı
Antalya'da 2 gün önce yanan ormanda, bugün yeniden yangın çıktı. Bölgeye sevk edilen ekipler karadan ve havadan alevlere müdahale ediyor.
Trend Haberler
Alanya Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi’nin yeni Başkanı Ali İhsan Gökçe oldu
Alanya Eğitim-Bir-Sen’den Parlayüksel İlkokulu açıklamasına sert yanıt
Gazipaşa'da devrilen iş makinesinin operatörü öldü
Alanya’da yıllardır beklenen proje hayata geçiyor
Alanyalı savcıya önemli atama: Ahmet Şahin Ankara Başsavcı Vekili oldu
Antalya'da operasyon: 9 şüpheli yakalandı
ALTAV’ın Alanya’yı yurtiçi ve yurtdışında tanıtma faaliyetlerini ne kadar etkili buluyorsunuz?
Ankete Katıl





