Amatör Spor Haftası etkinliklerinin finalinde Cumhuriyet Meydanı'nda tören düzenlendi. Törene Vali Yardımcısı Ökkeş Furkan Karakurt, İl Jandarma Komutanı Albay Mehmet Balcı, İl Emniyet Müdür Vekili Hakan Çiğiltepe, İl Milli Eğitim Müdürü Muhammed Özdemirci, Gençlik ve Spor İl Müdürü Orhan Kemerkaya, Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu Başkanı Mehmet Şimşek, sporcular ve antrenörler katıldı. Törende 2024-2025 yıllarında çeşitli branşlarda ulusal ve uluslararası turnuvalarda dereceye giren 68 sporcu ile başarılı antrenörler ve yılın antrenörü, yılın centilmen takımı, yılın spor adamı, yılın en başarılı takımı, yılın en centilmen seyircisi, yılın en centilmen takımı seçilenlere ödülleri verildi. Gençlik ve Spor İl Müdürü Orhan Kemerkaya, "Burdur'da farklı branşlarda bu sene 68 sporcumuz ulusal ve uluslararası düzeyde derece elde etti. Bu gençlerimize çok teşekkür ediyoruz. Müdürlüğümüz bünyesinde 6 bini aktif, 30 bin lisanslı öğrencimiz var. Bundan 8-10 yıl öncesinde yılda 10 sporcumuz dereceye giriyordu. Şu anda bu sayı 6-7 kat arttı. Bu sayıyı 100'ün üzerine çıkarmak istiyoruz" dedi.
Magazin
Gündem
alanya
Spor
Asayiş
Politika
Antalya
Yaşam
Dünya
Sağlık
Haberde
Eğitim
Ekonomi
Kültür-Sanat
Amatör Spor Haftası'nda ödüller verildi
6-11 Ekim tarihleri arasında kutlanan Amatör Spor Haftası etkinlikleri ödül töreniyle sona erdi.
Trend Haberler
Alanya Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi’nin yeni Başkanı Ali İhsan Gökçe oldu
Alanya Eğitim-Bir-Sen’den Parlayüksel İlkokulu açıklamasına sert yanıt
Gazipaşa'da devrilen iş makinesinin operatörü öldü
Alanya’da yıllardır beklenen proje hayata geçiyor
Alanyalı savcıya önemli atama: Ahmet Şahin Ankara Başsavcı Vekili oldu
Alanya'da firari hükümlü inşaatta yakalandı
ALTAV’ın Alanya’yı yurtiçi ve yurtdışında tanıtma faaliyetlerini ne kadar etkili buluyorsunuz?
Ankete Katıl




