23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolasıyla saat 09.00'da Hükümet Meydanı'ndaki Atatürk Anıtı önünde düzenlenen çelenk sunma töreniyle başladı. Törenin ardından program, saat 09.45'te Alanya Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde gerçekleştirilen kutlama programı, Alanya Milli Egemenlik Stadyumu’nda yoğun katılım ile başladı. Kaymakam Şakir Öner Öztürk ve protokol üyeleri, bayramın anlam ve önemine dikkat çekerek çocuklarla bir araya geldi.Program kapsamında öğrenciler tarafından hazırlanan renkli şiir dinletileri, müzik performansları ve çeşitli gösteriler katılımcılara unutulmaz anlar yaşattı. Yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödüllerini Kaymakam Şakir Öner Öztürk ve protokol heyeti takdim etti. Kutlamalar, Alanya Kaymakamı Şakir Öner Öztürk, Alanya Belediye Başkan Yardımcısı Murat Levent Koçak, Alanya Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Turan Sağer, ALKÜ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Işık Bayraktar, İlçe Milli Eğitim Müdürü Yusuf Yılmaz ve diğer protokol üyelerinin öğrenciler ve vatandaşlarla birlikte çektirdiği hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında Alanya’da düzenlenen etkinlikler, milli birlik ve beraberlik duygusunu güçlendirirken, geleceğin teminatı olan çocukların bayram neşesine ortak oldu.
Yaşam
Kültür-Sanat
Eğitim
Antalya
Asayiş
Ekonomi
Çevre
Alanya’da 23 Nisan coşkusu: Çocuklar geleceğin ışığı oldu
Alanya, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin açılışının 106. yıl dönümü ve 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı büyük bir coşkuyla kutladı.
Trend Haberler
Alanya’da yıllardır beklenen proje hayata geçiyor
Gazipaşa'da devrilen iş makinesinin operatörü öldü
Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürü’nden Coşkun Nazilli İlkokulu hakkında açıklama
Alanyalı savcıya önemli atama: Ahmet Şahin Ankara Başsavcı Vekili oldu
Alanya Eğitim-Bir-Sen’den Parlayüksel İlkokulu açıklamasına sert yanıt
Alanya'da firari hükümlü inşaatta yakalandı
ALTAV’ın Alanya’yı yurtiçi ve yurtdışında tanıtma faaliyetlerini ne kadar etkili buluyorsunuz?
Ankete Katıl





