Alanya-Hadim/Taşkent İl Yolu’nun başlangıç noktasından itibaren ilk 19 kilometrelik bölümü, 22 Haziran 2026 itibarıyla yaklaşık 5 gün süreyle araç trafiğine tamamen kapatıldı. Uygulama bugün başladı. Yetkililer, çalışmaların planlandığı şekilde ilerlemesi halinde yolun 27 Haziran 2026 civarında yeniden trafiğe açılabileceğini belirtti.
ALTERNATİF GÜZERGÂHLAR BELİRLENDİ
Sürücülerin mağduriyet yaşamaması için alternatif ulaşım rotaları da açıklandı. Vatandaşlar, Dimçayı Yolu ve Demirtaş Yolu (İmar Yolu) üzerinden hedeflerine ulaşabilecek. Yetkililer, bu yolların imar yolu niteliğinde olduğunu ve servis yolu olarak kullanıldığını hatırlatarak, özellikle yayla güzergâhını tercih eden sürücülerin seyahat planlarını gözden geçirmesini istedi.
SÜRÜCÜLERE ÖNEMLİ UYARILAR
Alanya Kaymakamlığı’ndan yapılan açıklamada, alternatif güzergâhlarda trafik yoğunluğunun artabileceği vurgulandı. Sürücülerin trafik işaret ve işaretçilerine dikkat etmeleri, hız kurallarına uymaları ve çalışma sahalarına yaklaşırken ekstra tedbirli olmaları gerektiği belirtildi.
Bu düzenleme, özellikle Alanya’nın yayla bölgelerine seyahat edenler için geçici bir süre de olsa alternatif rotaları zorunlu kılıyor. Yolun açılış tarihiyle ilgili gelişmeler takip edilecektir.




