Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü ekipleri ile kolluk kuvvetlerinin gerçekleştirdiği denetimlerde, Antalya'nın Akseki ilçesinde kaçak avcılık yaptığı tespit edilen 3 kişi yakalandı. Yapılan incelemelerde şüphelilerin bir Yaban Keçisi ve bir Yaban Tavşanı vurduğu belirlendi. İlgili mevzuat kapsamında şahıslara toplam 1 milyon 42 bin 720 TL idari para cezası ve tazminat uygulanırken, avda kullanılan 2 tüfeğe de el konuldu. Yetkililer, yaban hayatının korunmasına yönelik denetimlerin aralıksız sürdürüleceğini ve kaçak avcılıkla mücadelede taviz verilmeyeceğini bildirdi.
Alanya
Antalya
Ekonomi
Sağlık
Gündem
Gazipaşa
Asayiş
Yaşam
Çevre
Eğitim
Turizm
Akseki'de kaçak avcılığa 1 milyon TL'yi aşan ceza
Antalya'nın Akseki ilçesinde bir yaban keçisi ve bir yaban tavşanı vurduğu belirlenen 3 kişiye toplam 1 milyon 42 bin 720 TL idari para cezası ve tazminat uygulanırken, avda kullanılan tüfeklere el konuldu.
Trend Haberler
Alanya Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi’nin yeni Başkanı Ali İhsan Gökçe oldu
Kamyonet dereye uçtu: 2 yaralı
Alanya Eğitim-Bir-Sen’den Parlayüksel İlkokulu açıklamasına sert yanıt
Anavatan Partisi Gazipaşa İlçe Başkanlığı’na İsmail Oğuzcan atandı
Seralar ve evleri tehdit eden ot yangını söndürüldü
Alanya'da amatör balıkçı, Akdeniz'de balina görüntüledi
ALTAV’ın Alanya’yı yurtiçi ve yurtdışında tanıtma faaliyetlerini ne kadar etkili buluyorsunuz?
Ankete Katıl




