Yaşam

Antalya Büyükşehir Belediyesi’nden Muharrem Ayı’nda 40 bin aşure ikramı

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem Ayı boyunca 19 ilçede toplam 40 bin aşure dağıtacak. Geleneksel ikram programı, birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü yaşatmak amacıyla düzenleniyor.

Abone Ol

Antalya Büyükşehir Belediyesi, her yıl olduğu gibi bu yıl da Muharrem Ayı’nda aşure geleneğini kent genelinde sürdürecek. Merkez Aşevi ile Manavgat ve Alanya aşevlerinde özenle hazırlanan aşureler, 19 ilçede vatandaşlara ikram edilecek.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, aşure dağıtımı 26 Haziran Cuma günü başlayacak ve 13 Temmuz’a kadar devam edecek. Program kapsamında her ilçede belirli günlerde ve saatlerde vatandaşlar aşurelerini alacak.

AŞURE İKRAM PROGRAMI

Antalya’nın 19 ilçesinde gerçekleştirilecek aşure ikramlarının takvimi şöyle:

  • 26 Haziran Cuma – Kumluca Meydan, saat 11.00
  • 27 Haziran Cumartesi – Finike Pazar Yeri, saat 11.00
  • 29 Haziran Pazartesi – Muratpaşa Kışlahan Çarşı Karşısı Havuz Kenarı, saat 11.00
  • 30 Haziran Salı – Aksu Pazar Yeri, saat 10.30
  • 30 Haziran Salı – Serik Pazar Yeri, saat 13.00
  • 30 Haziran Salı – Manavgat Meydan, saat 14.00
  • 1 Temmuz Çarşamba – Konyaaltı Öğretmenevleri Pazar Yeri, saat 11.00
  • 2 Temmuz Perşembe – Kepez Özdilekpark AVM Önü, saat 11.00
  • 3 Temmuz Cuma – Demre Pazar Yeri, saat 11.00
  • 3 Temmuz Cuma – Kaş Pazar Yeri, saat 11.00
  • 3 Temmuz Cuma – Alanya Cuma Pazarı, saat 11.00
  • 3 Temmuz Cuma – Gündoğmuş Pazar Yeri, saat 11.00
  • 4 Temmuz Cumartesi – Akseki Pazar Yeri, saat 11.00
  • 5 Temmuz Pazar – Konyaaltı Pınarbaşı Kapalı Pazar Yeri, saat 11.00
  • 6 Temmuz Pazartesi – Kemer Pazar Yeri, saat 11.00
  • 7 Temmuz Salı – Muratpaşa Işıklar Eski Kapalı Spor Salonu Önü, saat 11.00
  • 8 Temmuz Çarşamba – Korkuteli Pazar Yeri, saat 11.00
  • 10 Temmuz Cuma – Döşemealtı Kapalı Pazar Yeri, saat 11.00
  • 10 Temmuz Cuma – Gazipaşa Pazar Yeri, saat 11.00
  • 10 Temmuz Cuma – İbradı Pazar Yeri, saat 11.00
  • 13 Temmuz Pazartesi – Elmalı Pazar Yeri, saat 11.00

Büyükşehir Belediyesi, aşure ikramlarıyla hem geleneksel değerleri yaşatmayı hem de komşuluk ve dayanışma duygularını güçlendirmeyi hedefliyor.