Alanya İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Selma Gök, Nimet Alaettinoğlu Anadolu Lisesi tarafından hazırlanan yıl sonu resim sergisine katılarak resmi açılışı yaptı. Açılışa okul müdürü İbrahim Sevimlier, öğretmenler, öğrenciler ve veliler de yoğun katılım gösterdi.
ÖĞRENCİ ESERLERİ BEĞENİ TOPLADI
Sergide, lise öğrencilerinin yıl boyunca farklı tekniklerle ürettiği resim ve tablolar yer aldı. Öğrencilerin emeklerinin sergilendiği etkinlikte, sanat eserleri ziyaretçilerden tam not aldı.
Selma Gök, açılış sırasında öğrencilerle yakından ilgilenerek eserleri inceledi. Katılımcılar arasında yer alan okul müdürü İbrahim Sevimlier ve veliler de öğrencilerin sanatsal başarılarını yakından takip etti.
Nimet Alaettinoğlu Anadolu Lisesi’nin Alanya Kültür Merkezi’nde düzenlediği Yıl Sonu Resim Sergisi, eğitim kurumlarında sanata verilen önemi bir kez daha gözler önüne serdi. Sergi, belirli bir süre boyunca ziyaretçilere açık kalacak.